ویژه برنامه های کانون پرورش فکری مرکز جاسک در اولین روز از هفته ملی کودک

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جاسک در اولین روز از هفته ملی کودک ویژه برنامه های فرهنگی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، الهام اشرافی جاسکی مسئول کانون پرورش فکری و دبیرکار گروه کودک و نوجوان شهرستان ‌جاسک گفت:برنامه گلاب افشانی گلزار مطهر شهدا با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه، علی مهرانی فرماندار و رئیس کارگروه کودک و نوجوان شهرستان ‌جاسک،روسای دانشگاه پیام نور،آموزش و پرورش،امورکتابخانه ها، هلال احمر، نماینده محیط زیست شهرستان و تعدادی از اعضای کودک کانون پرورش فکری از دبستان شهیدفخری زاده برگزارشد.
وی در خصوص ادامه برنامه ها در اولین روز از هفته ملی کودک تشریح کرد: در دبستان پسرانه شجره طیبه با «شعار کودکی بهتر،زندگی بهتر» زنگ آغاز هفته ملی کودک درشهرستان جاسک به صدا درآمد.
در ادامه اشرافی ضمن گرامیداشت یادمان شهدای کودک در شهرستان جاسک افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کودک در اقدام تروریستی شهیدآرشام سرایداران، شهید محمدرضا کشاورز، شهیدعلی اصغرلری گوئینی و شهید علی لندی با حضور مسئولین در دبستان پسرانه شجره طیبه برگزار شد.

ویژه برنامه های کانون پرورش فکری مرکز جاسک در اولین روز از هفته ملی کودک

 علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک نیز در اولین روز از هفته مل کودک طی پیامی هفته ملی کودک را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی کودک، فرصت مناسبی است تا درباره نقشی که نسبت به این عزیزان داریم، بیندیشیم و استعدادهای بالقوه آنان را در سایه ارزش‌های مذهبی و انسانی، برای تداوم انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی شکوفا سازیم. لازمه این شکوفایی ساختن دنیایی است آمیخته از مهر و عدالت و عطوفت، دنیایی صلح‌آمیز و عاری از خشونت و اضطراب. به هوش باشیم که کودکان، پیش از آنکه دارائی و زینت زندگی باشند انسان‌های بالقوه بزرگ خداوندند که نگاه معصومانه آنها به دستان ما دوخته شده است تا ما چه کنیم و چگونه همت بورزیم.

اینجانب به همه کودکان عزیز ایران اسلامی،خصوصا کودکان شهرستان جاسک که بی شک آینده سازان این مرز و بوم هستند و همچنین تبریک و خداقوت به همه فعالان حوزه کودک و نوجوان، مدیر و مربیان کانون پرورش فکری شهرستان جاسک،والدین و اولیا تربیتی،هفته ی ملی و روز جهانی کودک را تبریک می گویم.

امید آنکه با تربیت نسلی نو بکوشیم تا کودکانی پرسشگر، امیدوار به آینده، خلاق و صاحب ایده برای ایران عزیز داشته باشیم. از والدین عزیز و اولیای تربیتی کودکان  خواهانم که  برای توسعه ی فعالیت های اجتماعی و گروهی، فرهنگ پذیری و اندیشه پروری کودکان، در جهت تحقق اهداف متعالی دین مبین اسلام همت نمایند.

ویژه برنامه های کانون پرورش فکری مرکز جاسک در اولین روز از هفته ملی کودک

در پایان این مراسم به یاد کودکان شهید درحیاط مدرسه بادستان پرمهر کودکان مدرسه ومسئولین نهال هایی کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =