نشست هم اندیشی برنامه‌ریزی گرامی داشت «خانواده‌های دوستدار کودک» در کرج برگزار شد

مدیر کل کانون البرز با فعالان حوزه جمعیت، کودک و خانواده استان به منظور برنامه‌ریزی ویژه برنامه گرامی داشت خانواده های با شکوه( خانواده‌های دوستدار کودک) نشست برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با اعلام این خبر افزود این نشست به منظور هم اندیشی با فعالان حوزه جمعیت، کودک و خانواده استان  به منظور تدارک مناسب برای مراسم گرامی داشت خانواده‌های با شکوه برگزار شد.

این مقام مسؤول افزود با توجه به هفته‌ی ملی کودک، بنا داریم ویژه برنامه ای برای خانوده‌های استان البرز که دارای چهار فرزند به بالا هستند، به عنوان خانواده‌های دوستدار کودک استان، برگزار کنیم.

عاشری افزود ویژه برنامه‌ی این خانواده‌ها روز جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در مجموعه‌ی پردیس اکومال برگزار خواهد شد و کودکان این خانواده‌ها از فیلم پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن خواهند کرد.

لازم به توضیح است، مدیر کل کانون استان در این جلسه با اهدای کتاب به کودکان حاضر، روز ملی کودک را به این عزیزان، تبریک گفت.

نشست هم اندیشی برنامه‌ریزی گرامی داشت «خانواده‌های دوستدار کودک» در کرج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =