کد خبر: 331350
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
بازدید 211
شادی کودکان ایلامی در جشن بزرگ پرواز بادبادکها

هم زمان با ۱۶ مهر روز جهانی و هفته ملی کودک جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام و حضور کودکان ایلامی در پارک تفریحی چغاسبز برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در۱۶ مهر 1402 جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها به همت کانون استان ایلام  در پارک تفریحی چغاسبزایلام  برگزار شد.
این برنامه باحضور مسئولین ادارات و خانواده ها و کودکان مشتاق با اجرای برنامه های شاد و پرشور در فضایی با نشاط برگزارشد
در این مراسم که با اطلاع رسانی گسترده کانون و با استقبال چشمگیر خانواده‌ها کودکانشان همراه شد، بچه‌ها به مناسبت  روز جهانی کودک در برنامه های متنوع شرکت نموده و پرواز بادبادکهایشان را جشن گرفتند.
فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان در این مراسم ضمن تبریک روز و هفته ملی کودک و تقدیر وتشکر از حضور مسئولین و خانواده ها و همراهی ادارات در برگزاری جشن هدف از برگزاری آن را ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کودکان و خانواده ها و معرفی هر چه بیشتر این روز جهت نهادینه کردن نام آن و اهمیت به جایگاه کودکان سرزمینمان اعلام نمود.
در این مراسم برنامه های شاد و مفرح و سرگرم کننده از جمله سرود وقرائت بیانیه ی حقوق کودک توسط اعضای کانون و بازی ومسابقه با حضور عروسکهای غول پیکر اجرا شد ، همچنین تلویزیون شهری سپاه ناحیه ایلام همزمان با اجرای سرود سلام فرمانده و پخش تیزر انیمیشن بچه زرنگ و تیزر جشنواره قصه گویی نقش موثری در معرفی فعالیت های کانون و ایجاد فضایی کودکانه ایفا نمود .  همچنین ایستگاه نقاشی و گریم صورت و فروش بادبادک توسط کانون پرورش فکری و ایستگاه سلامت و مطالعه کتاب و اهدای اقلام تبلیغاتی محیط زیست توسط اداره کل کتابخانه  های عمومی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر و حفاظت محیط زیست ایلام برپا شد . 
جشن پرواز بادبادک‌ها نیز از زیباترین وشادترین برنامه های روز جهانی کودک بود که با استقبال خوب کودکان و خانواده ها برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =