گفت و گوی مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با خبرگزاری ایسنا

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک با حضور در خبرگزاری ایسنا برنامه‌های این اداره کل را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش در این گفت و گو ضمن تشریح عملکرد و اقدامات کانون در شش ماهه سال ۱۴۰۲، برنامه‌ها و فعالیت‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان را تشریح کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس و کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد تاکید کرد: در تابستان سال جاری به جهت اعتماد ارزشمند خانواده‌ها به کانون و فعالیت‌های آن شاهد حضور گسترده و کم‌نظیر کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون بوده‌ایم.

اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و راه‌اندازی مراکز الگوی تربیتی ویژه نوجوانان و برپایی اردوهای کارآفرینی، برگزاری ده‌ها کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی ویژه کودکان و نیز تبیین برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در آذربایجان شرقی از مهمترین محورهای این گفت و گو بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =