پاسخ مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مطالبات کارکنان و مربیان کانون

مدیر عامل کانون با حضور در جلسه همکاران ستادی ، مهدی آقا یاری مدیر کل کانون استان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که در مجتمع کانون برگزار شده بود به سوالات و دغدغه های ذهنی آنها پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، حامد علامتی مهم‌ترین دغدغه را ارتقا وضعیت معیشت همکاران اعلام کرد و تاکید نمود: تولید در حوزه کتاب؛ فیلم؛ سریال؛ انیمیشن و اسباب بازی مهمترین دغدغه فعلی ما است. وی در پاسخ به این سوال که امکان جذب کارکنان کانون پرورش فکری در آموزش و پرورش وجود دارد، ادامه داد: اگر استخدام آنها موجب آسیب و تعطیلی کانون نشود و مشکل نیروی جایگزین هم نداشته باشیم این موافقت صورت می گیرد.

پاسخ مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مطالبات کارکنان و مربیان کانون

مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور طرح کانون - مدرسه را مهمترین برنامه کانون اعلام کرد وافزود: این طرح به این صورت است که تمام مدارس اطراف کانون در یک اردوی یک روزه به کانون می آیند و با عضویت در کانون آنها را در برنامه های فرهنگی مختلفی مشارکت داده و فضای مطالعه و کتاب خوانی را برای آنها فراهم می سازیم . وی از جذب 39 نفر از نیروهای کانون پرورش فکری استان اصفهان به آموزش و پرورش خبر داد و افزود: پرهیز از نگرش سلیقه ای، رفع محرومیت ها در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

پاسخ مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مطالبات کارکنان و مربیان کانون



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =