برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی

در راستای اجرای برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اجرای برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی صورت گرفت .

برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با حضور در بهزیستی به مناسبت ایام هفته‌ی ملی کودک عنوان کرد : برگزاری این جشن بهانه‌ایست که ما در کنار این کودکان عزیز باشیم تا به آنها یادآور شویم که تنها نیستند و در صورت لزوم و به قدر توان و فراخور شرایط، آنها را همراهی خواهیم نمود .
وی افزود : گاهی شرایط خاص برخی از کودکان نباید سبب شود که ما هم از آنها غافل گردیم و باید به هر نحوی که می‌توانیم با ظرفیت‌ها و داشته‌های خود به یاری این فرشتگان کوچک بشتابیم .

برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی
 زنجانی تصریح کرد : همکاری‌های بین کانون و بهزیستی در اجرای برنامه‌ها به کرات صورت گرفته، در آینده نیز طی تفاهم‌نامه‌ای که با بهزیستی داشتیم، امیدواریم این هم‌افزایی‌ها در راه خدمت‌گذاری به کودکان این مرز و بوم به شکل مطلوب و شایسته‌ای با اجرای فعالیت‌های مختلف پیش برود .
در ادامه‌ی این جشن برنامه‌های مختلفی اجرا گردید که مسابقه، نمایش، پذیرایی، اهدای جوایز به کودکان و ... از این دست بودند .

برگزاری جشن کودکانه توسط کانون و بهزیستی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =