برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک «زنگ کودکی» به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز

در ششمین روز از هفته ملی کودک، ویژه برنامه «زنگ کودکی» در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ویژه‌برنامه هفته ملی کودک «زنگ کودکی» با همکاری جمعیت هلال‌احمر و اداره کل محیط‌زیست استان در ششمین روز از هفته ملی کودک و با حضور حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون استان، جمعی از مسئولین استانی و مربیان کانون، پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز برگزار شد.

آگاهی، آمادگی و توانمندسازی کودکان در مواجهه با خطرات و آموزش رعایت نکات ایمنی مربوط به حریق، زلزله و تخلیه اضطراری، آشنایی با خطرات وسایل برقی و گازی و... از جمله مواردی بود که در قالب آموزش همگانی «کودک، سلامت، ایمنی» از سوی کارشناس جمعیت هلال‌احمر به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد.

برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز

در ادامه کارشناس محیط‌زیست با کاشت نهال و تشریح فواید فضای سبز در تولید اکسیژن و کاهش آلاینده‌های، افزایش احساس جمعی، کمک به بهبود کیفیت آب و توانایی ذخیره آن در زمین، تمیزی هوا و... در راستای ارتقا سطح آگاهی کودکان و نوجوانان توضیحاتی ارائه داد.

برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع همچون قصه‌گویی، شعرخوانی و بازی و سرگرمی، پایان بخش ویژه‌برنامه «هفته ملی کودک» که توسط مربیان کانون به اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =