سرمایه گزاری در کانون برای جلوگیری از چالش های کودکان و نوجوانان ضروری است

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان در دیدار حسن همتیان معاون فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان بر ضرورت سرمایه گذاری مادی و معنوی در کانون برای هویت بخشی و جلوگیری از چالش های نوجوانان تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان در آغاز جلسه با توجه به جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی به وضعیت اسفبار کودکان غزه اشاره کرد و گفت : کودکان غزه آنهایی که زنده مانده اند در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و از ابتدایی‌ترین حقوقشان محروم هستند. رژیم غاصب ، غیرنظامیان را به خاک و خون می کشد و شمار بسیاری از کودکان را تاکنون به شهادت رسانده است این همه جنایات و تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری صورت می‌گیرد .

ما به عنوان متولی کودک دلمان از این همه جنایات رژیم کودک کش خون شده است و اکنون وظیفه داریم با ابزار هنر به کمک مردم غزه بخصوص کودکان بیاییم و با تولید محتوا جنایات غده سرطانی منطقه را تبیین و روشنگری کنیم .

خوشبختانه موج خوبی در رسانه‌ها شکل گرفته است و آن استفاده از عبارت «رژیم کودک‌کش»  است و این بهترین تعبیری  است که درباره رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌توان از آن استفاده کرد چرا که عمق جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه نسبت به کودکان را نشان می‌دهد.

ایشان در ادامه در دیدار با معاون فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان بر ضرورت سرمایه گذاری مادی و معنوی در کانون برای هویت بخشی و جلوگیری از چالش های نوجوانان تاکید کرد و بیان داشت : همکاری های مشترک در قالب های مختلف سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید آفرینی در بین جامعه بخصوص کودکان و نوجوانان می شود و امید است مجموعه شهرداری مناطق بخصوص معاونت های فرهنگی به کمک کانون بیایند تا بتوانیم در سایه تعاملات و هم افزایی روزهای روشنی را برای همه به ارمغان بیاوریم .

آقایاری اظهار داشت : مردم اصفهان در همه عرصه ها پیشتاز هستند ، در عرصه انقلاب و مبارزه با رژیم ستمشاهی ، آمار زندانیان سیاسی و شکنجه های ساواک و اولین حکومت نظامی که در اصفهان بوده خود گواه این مدعاست . عرصه دفاع مقدس بیشترین آمار شهدا که نام شهر شهیدان به واقع برازنده این مردم است ، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ، شهر علم و هنر و صنعت و ...این ها همه گواه پیشتازی مردم مومن و انقلابی این دیار است ؛ پس خدمت به این مردم وظیفه ایی بس خطیر است که باید بدون منت انجام گیرد و امیدواریم در قالب همکاری های مشترک برگ زرینی از دفتر خدمتگذاری را رقم بزنیم .

در ادامه حسن همتیان معاون فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان ضمن اشاره به ماموریت خطیر کانون پرورش فکری و سابقه درخشان آن به گواه تاریخ و رضایت مندی خانواده ها و این که اکثر بزرگان حوزه فرهنگ و هنر بخصوص سینما پرورش یافته مکتب کانون هستند عنوان نمود : ما آماده ایم تمام قد از کانون حمایت کنیم چون معتقدیم  با سرمایه گذاری و همکاری با کانون هم رضای خداوند راکسب کرده ایم و هم در راه خدمت درست قدم گذاشته ایم و چون ظرفیت عظیم کانون را می شناسیم آماده هرگونه همکاری هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =