کد خبر: 331973
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
بازدید 107
آموزه‌های امام رضا(ع) گمشده روزگار ماست

دومین دیدار سرپرست و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مسئولان کانون‌های خدمت رضوی انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، سعید کاظمی‌پور مدیرکل و مدیران کانون‌های خدمت رضوی مهمان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان شدند و با اکبر خدادادی سرپرست، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون استان گفتگو و تبادل اطلاعات انجام دادند.

بنابر این خبر، خدادادی با اشاره به اینکه امام رئوف امام رضا علیه‌السلام ثروت معنوی همواره ما ایرانیان است بیان کرد: گستره لطف این امام همام بر تمام سرزمین ما قابل مشاهده است.

سرپرست کانون کرمان با اشاره به وضعیت آخرالزمانی که در غزه دیده می‌شود و شرایط سختی که برای کودکان و نوجوانان حاکم است افزود: به نظر می‌رسد آموزه‌های امام رضا علیه‌السلام گمشده روزگار امروز ما هستند و باید دردمندانه و بی‌وقفه برای ترویج پایه‌های معرفتی رضوی فرزندانمان بکوشیم. خدادادی در ادامه با اشاره به طرح‌های قابل اجرا چون سفرنامه رضوی، تولید قصه و انیمیشن و... گفت مطلوب این است که همه اعضا کانون‌ پرورش فکری فعالیت‌های خود را معطر به نیت رضوی کنند و مفتخر به عنوان شکوهمند خادمیاری امام رضا علیه‌السلام شوند.

وی یادآور شد تفاهم نامه ارزشمندی مبنی بر آمادگی هرگونه همکاری در زمینه ترویج فرهنگ رضوی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور با کانون خادمیاران رضوی بسته شده است.

در این نشست آشنایی کارشناسان دو اداره‌کل درباره حوزه فعالیت خود و ظرفیت‌های هر بخش توضیحاتی دادند و قصه‌گویی آرام امینی بخش دیگری از این جلسه را تشکیل داد. چگونگی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشترک دو ارگان بحث بعدی بود که از سوی کارشناسان بررسی شد.

سعید کاظمی‌پور مدیرکل کانون‌های خدمت رضوی، میرکمالی معاون کانون‌های خدمت رضوی، مریم حجت مدیر کانون‌های خدمت کتاب و کتاب‌خوانی رضوی، ایرانمنش مدیر کانون تعلیم و تربیت رضوی و دامغانی مدیر کانون ورزش رضوی مهمانان دومین نشست مشترک کانون پرورش فکری و خادمیاران رضوی بودند.

آموزه‌های امام رضا(ع) گمشده روزگار ماست

آموزه‌های امام رضا(ع) گمشده روزگار ماست

آموزه‌های امام رضا(ع) گمشده روزگار ماست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =