اگر جنایات در غزه متوقف نشود، نمی‌توان جلوی مقاومت را گرفت

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، خواستار یک جهش تازه و مبتکرانه علمی و ورود به فصل تازه‌ای از فعالیت‌های نوآورانه در مراکز و محیط‌های علمی-دانشگاهی شدند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع فوری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، گفتند: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.
رهبر انقلاب، قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.
ایشان با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، دولت آمریکا را مسئول سیاست‌های رژیم غاصب دانستند و افزودند: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاستگذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روزهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه بمباران‌ها باید فوراً قطع شود، اجتماعات ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمانان در آمریکا و اروپا را نشانه عصبانیت جدی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی برشمردند و گفتند: اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. این واقعیت را باید بدانند و این توقع را مطرح نکنند که نگذارید فلان گروه فلان کار را انجام دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =