همدردی اعضای کانون کرمانشاه با کودکان و نوجوانان مظلوم غزه

همزمان در ۳۶ مرکز کانون استان، همدردی اعضای کانون کرمانشاه با کودکان و نوجوانان مظلوم غزه رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان در کلیه‌ی مراکز کانون استان، همدردی اعضای کانون کرمانشاه با کودکان و نوجوانان مظلوم غزه رقم خورد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با ابراز تاسف از وقایع اخیر در غزه گفت : ما در کانون استان تلاش نمودیم در بین ۳۶ مرکزی که در سراسر کرمانشاه هست، فعالیت‌های ویژه‌ای به‌خصوص در ایام اخیر با توجه به جنایت‌هایی که در منطقه‌ی غزه و در فلسطین عزیز در حال انجام است .
وی بیان داشت : بر همین اساس بر آن شدیم برنامه‌های مختلفی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی مفاهیم مقاومت، ایثار و شهادت را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم .
زنجانی تصریح کرد : با توجه به اهمیت واقعه‌ای که اتفاق افتاده، سعی ما بر این بود تا بتوانیم در سراسر استان به صورت یک‌صدا و همزمان اعضای مراکز کانون گرد هم آیند و با دست‌سازه‌ها و دل‌نوشته‌های خود همدردی عمیقشان را با کودکان و نوجوانان بی‌دفاع غزه اعلام نمایند . 
لازم به ذکر است در روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه راس ساعت ۱۰ صبح اعضای کودک و نوجوان کانون کرمانشاه با تجمع خود در مراکز و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی همچون : کاردستی، کاغذ و تا، دل‌نوشته‌های ادبی، نقاشی، قصه‌گویی و ... همدردی و همراهی خود را با کودکان و نوجوانان غزه ابراز نمودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =