دوره آموزشی داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در حال برگزاری است

دوره آموزشی داوران مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره که به همت اداره کل آموزش و پژوهش کانون و معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی حضور دارند و در بخش‌های مختلف زیرنظر مدرسان، آموزش می‌بینند.

در این کارگاه آموزشی دو روزه، ابتدا سیاست‌ها و رویکردهای جدید جشنواره ازسوی فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون و رئیس بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قصه‌گویی برای داوران تبیین شد و الهام دارابی، مدرس قصه‌گویی و مشاور فنی رئیس جشنواره بیست‌وپنجم هم اصول و آیین داوری را برای نخستین ‌بار در جشنواره قصه‌گویی تدریس کرد.

سپس کارگاه‌هایی با عنوان «طنز» با تدریس محمدرسول حقدوست، «زبان اشاره» با تدریس وحیده نظری، «بخش عملی و نقد داوری» با تدریس محمدرسول حقدوست، وحیده نظری و الهام دارابی و «سنجه‌های داوری در قصه‌گویی» با تدریس محمد سیمزاری برگزار شد.

در این روز از دوره آموزشی سعیده عزیزیان سرپرست اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون نیز سخنرانی‌ای برای داوران ارائه کرد و در پایان روز اول داوران استانی در آزمون عملی قصه‌گویی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =