دوره دانش و مهارت‌افزایی مدیران‌کل جدید استان‌ها برگزار می‌شود

دوره دانش و مهارت‌افزایی مدیران‌کل منصوب شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها روزهای دوم و سوم آبان ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره آموزشی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران‌کل ستادی و استانی کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری، کانون زبان ایران و پردیس مرکزی کانون برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون و با میزبانی سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل کانون در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌ها واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

در ادامه فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در همین سالن با مدیران کل استان‌ها سخن خواهد گفت.

سپس در همین روز مدیران کل استان‌ها بازدیدی از موزه ملی هنر و ابیات کودک و نوجوان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون خواهند داشت.

این دوره آموزشی در بعدازظهر همین روز با «مباحثه کتاب» از سوی مهدی جمشیدی نویسنده در سالن کنفرانس کانون زبان ایران ادامه می‌یابد و سپس محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی و عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون با مدیران کل استان‌ها نشست خواهد داشت.

سپس قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در سالن کنفرانس کانون زبان ایران سخن خواهد گفت.

این دوره آموزشی با نشست مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران با مدیران‌کل استان‌های کانون ادامه می‌یابد و در پایان روز اول، مدیران کل کانون از مجمتع زیتون بازدید می‌کنند و با محسن چینی‌فروشان مدیرعامل سابق کانون دیدار خواهند داشت.

در دومین روز از دوره دانش و مهارت‌افزایی مدیران‌کل کانون استان‌ها روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در اتاق جلسه‌های حراست با این مدیران نشست خواهد داشت.

ادامه برنامه به بازدید از کتابخانه مرجع کانون اختصاص دارد و رضوان مددی‌نژاد رییس این کتابخانه میزبان مدیران‌کل استان‌ها می‌شود.

در ادامه محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون در سالن کنفرانس این معاونت واقع در پردیس مرکزی کانون با مدیران‌کل استان‌ها نشست خواهد داشت و در ادامه سیدعارف علوی، مسعود زین‌العابدین، رسول لطفعلی‌زاده، حامد تقدیری و حجت‌الاسلام حمید محمدی مشاوران مدیرعامل کانون با مدیران‌کل استان‌ها دیدار خواهند داشت.

بر اساس این خبر، مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در همین روز در فروشگاه مرکزی کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی میزبان مدیران‌کل استان‌ها خواهد بود.

این دوره آموزشی با دیدار امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌ها ادامه می‌یابد و در پایان حامد علامتی مدیرعامل کانون سخنرانی می‌کند.

بازدید از مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری و کارگاه ساخت صحنه‌های تئاتر، آخرین برنامه‌ی دوره دانش و مهارت‌افزایی مدیران‌کل کانون استان‌ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =