فعالیت‌های تبیینی انجام دهید و از کارهای تبلیغی بپرهیزید

امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، در دومین روز از دوره دانش و مهارت‌افزایی مدیران‌کل تازه منصوب شده ۱۰ استان کانون به گفت‌وگو و تعامل با آنان پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، در دوره دانش و مهارت‌افزایی، مدیران‌کل منصوب شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها، روز ۳ آبان ۱۴۰۲ با امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع، لیلا کمالی مدیرکل امور مالی و ذی‌حساب، مسعود امجدیان رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان، مهرداد قیصر سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری، نازنین غلامی معاون برنامه و بودجه و حسین طالبی معاون اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو نشستند.

فعالیت‌های تبیینی انجام دهید و از کارهای تبلیغی بپرهیزید

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون عنوان کرد: ما می‌خواهیم مرجع فرهنگی استان‌ها شویم و برای این مهم از تمام شما می‌خواهم کارهای تبیینی کنید و از انجام کارهای تبلیغی بپرهیزید.

امین کمالوندی ادامه داد: ما در بحث ساخت مرکز بودجه کافی نداریم ولی برای تجهیز مرکز تمام‌قد در کنار استان‌ها ایستاده‌ایم.

یادآوری می‌شود در ادامه جلسه کمالوند و همراهانش به آموزش‌ها و موارد مورد توجه در امر مالی و حقوقی پرداخته و به پرسش‌های مدیران‌ استانی پرداختند.

فعالیت‌های تبیینی انجام دهید و از کارهای تبلیغی بپرهیزید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =