افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه

با آغاز هفته‌ی نوجوان و با حضور ۱۲ دستگاه اجرایی استان، افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه با حضور مسئولین انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با آغاز هفته‌ی نوجوان و با حضور ۱۲ دستگاه اجرایی استان، افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه با حضور مسئولین انجام گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت : نقش نوجوانان در جامعه‌ی امروزی ما بسیار پررنگ و اثرگذار است به طوری که طبق تحقیقات سن کنشگری در اجتماع به نوجوانان رسیده است، این باعث افتخار مجموعه‌ی کانون استان است که برگزاری چنین نمایشگاهی را با حضور ۱۲ دستگاه دولتی رقم زده‌ایم تا ما نیز سهم خود را به شکلی مطلوب در هفته‌ی نوجوان ادا نماییم .

افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه
وی تصریح کرد : این نمایشگاه با توجه به ظرفیت‌ها، ابعاد و شکل برگزاری آن اولین در نوع خود می‌باشد که در استان کرمانشاه و به همت کانون استان برگزار گردیده و در هر غرفه یک دستگاه اجرایی فعالیت‌های تخصصی خود را برای نوجوانان ارائه می‌دهد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته هر روز کلاس‌های گروه‌سنی نوجوان از آموزش و پرورش به بازدید و استفاده از نمایشگاه می‌آیند .

افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه
مدیرکل استان با تاکید بر اهمیت نوجوان، افزود : سعی ما بر این است که با رویکرد فعالیت‌های تربیتی و اسلامی در قالب نوجوان‌محوری، دریچه‌ی تازه‌ای به روی این عزیزان بگشاییم و با جهت دهی به استعدادها و پرورش آنها در راه درست آن، به نوجوانان در یافتن مسیر روشن آینده کمک نموده و راهنمایی‌های مورد نیاز آنها به شکل فعالیت‌های تخصصی این قشر پیش رویشان قرار دهیم و به این ترتیب در داشتن آینده‌ای روشن برای آینده‌سازان این سرزمین سهیم باشیم .

لازم به ذکر است نمایشگاه هفته‌ی نوجوان هشتم لغایت دهم آبان‌ماه مقارن با هفته‌ی نوجوان، در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد .

افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =