تبیین شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور کارشناسان و مربی- مسئولان کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «کانون مدرسه» فرصتی برای کشف و پرورش استعدادهای بالقوه و سرمایه گذاری جهت بره‌مندی از آن در آینده

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه شورای فرهنگی با دستور کار تبیین شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» برگزار شد.

در این جلسه، که با حضور کارشناسان و مربی- مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران به سبب انجام فعالیت‌های پربار تابستان و ماه پر فعالیت مهر به سبب وجود هفته دفاع مقدس و هفته ملی کودک گفت: توفیق در اجرای کیفی این برنامه‌ها در سایه‌ی همدلی و همراهی مجموعه‌ی کانون میسر شد و برای ادامه‌ی این مسیر نیازمند این هم‌افزایی و یکدلی هستیم.

محمدرضا سالاری سپس با اشاره به طرح کانون مدرسه گفت: این طرح فرصتی است برای معرفی بهتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ظرفیت‌های آن به دانش‌آموزان، معلمان، مسئولان و خانواده‌ها تا در سایه‌ی آن کودکان و نوجوانان بیشتری از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

وی «کشف استعدادهای بالقوه» را یکی دیگر دلایل اهمیت اجرای این طرح دانست و افزود: مدارس، سرشار از استعدادهای بالقوه‌ای است که تا کنون شناسایی نشده‌اند، و این طرح فرصت مناسبی است که مربیان کانون آنها را کشف کنند و با پرورش آن زمینه را برای شکوفایی این توانایی‌ها فراهم سازند.

سالاری ادامه داد: وسعت دید ما باید وسیع‌تر باشد زیرا هر چه افراد توانمند در جامعه حضور داشته باشند زمینه برای پیشرفت و آبادانی فراهم‌تر خواهد بود.

یوم‌ا... سیزده آبان و ضرورت برنامه ریزی برای حضور موثر در جمع دانش‌آموزان و راهپیمایان، مسایل جاری مراکز، نیروی انسانی، جشنواره‌ها و فراخوان‌ها، به ویژه جشنواره قصه‌گویی، انجمن‌ها و کارگاه‌های تخصصی و پیگیری جهت برطرف کردن دغدغه‌های همکاران دیگر محورهای سخنان مدیرکل کانون در جمع همکاران بود.

گفتنی است پیش از سخنان سالاری، معاون فرهنگی کانون و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان نکاتی را در خصوص شیوه نامه طرح کانون مدرسه و دیگر مسایل اداری مطرح کردند.

تبیین شیوه نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور کارشناسان و مربی- مسئولان کانون سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =