تعامل‌های فراسازمانی در کانون فارس باید گسترده‌تر شود

علی خواجه‌نژادیان مدیر کل کانون فارس در جدیدترین جلسه شورای فرهنگی استان بر لزوم برقراری ارتباط و تعامل برون‌سازمانی کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، خواجه‌نژادیان گفت: لازم است تعامل با نهادهای مردمی و فعالان در حوزه‌های مذهبی،کتاب، ادبیات کودک و حوزه‌های فرهنگی هنری مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را تقویت کنیم.

مدیر کل کانون فارس افزود: در برقراری این ارتباط‌ها، نقش تولی‌گری کانون باید حفظ شود و با تصمیم‌سازی، ارائه ایده و هدفمند، همکاری صورت پذیرد.

او با اشاره به این موضوع که در چند ماه اخیر همکاری با ۱۲ مجموعه مردمی در کارنامه کانون فارس ثبت شده است گفت: لازم است کارگروه ویژه‌ای برای پرداختن به این کار مهم در کانون فارس تشکیل شود.  

در ادامه این جلسه مجید خطبایی سرپرست معاونت فرهنگی کانون فارس نیز گفت: توانمندی نیروی انسانی کانون در استان فارس بسیار خوب است و می‌توان از این توان در حوزه تربیتی و کمک به سایر نهادهای دولتی و مردمی بهره برد. او بر لزوم برنامه‌ریزی مستمر و نگاه تحولی به برنامه‌ها در مراکز تأکید کرد.

تعامل‌های فراسازمانی در کانون فارس باید گسترده‌تر شود

منصور امینی، معاون مالی اداری کانون فارس نیز گفت: حوزه مالی در خدمت بخش فرهنگی استان است و باید فرصتی فراهم شود تا مسائل مالی و اداری در سطح استان به صورت میدانی حل شود.

ارتباط با حوزه‌های برون سازمانی، استفاده از ظرفیت همکاران کانون، حمایت از برنامه‌ها و تامین اعتبار، خریداری کتاب‌های تایید شده از خروجی شورای کتاب و تزریق به کتاب‌خانه‌های کانون از دیگر مواردی بود که امینی در رابطه با آن سخن گفت.

تصمیم‌گیری و برنامه‌یزی روز دانش‌آموز، هفته کتاب و کتاب‌خوانی، جشنواره سرود، جشنواره ملی هنرهای نمایشی و جشنواره سراسری نماز از جمله مباحثی بود که در این جلسه شورای فرهنگی به آن‌ها پرداخته شد.

شورای فرهنگی کانون فارس با حضور کارشناسان دفتر استان، اعظم ایزدی و راضیه احمدی دو نفر از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد.  

تعامل‌های فراسازمانی در کانون فارس باید گسترده‌تر شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =