اولین نشست کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

در ایام هفته‌ی نوجوان و در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور در استان، اولین نشست کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ایام هفته‌ی نوجوان و در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور در استان، اولین نشست کارگروه مشورتی نوجوانان کانون کرمانشاه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم خورد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، عنوان کرد : حوزه‌ی فرهنگ، یکی از آن حوزه‌هایی‌است که برای نوجوانان در دنیای ارتباطات اهمیت بسیاری دارد و با توجه به اینکه رسانه خودش یکی از ابزارهای فرهنگی‌است، لذا نوجوانان ما با مساله‌ی فرهنگ انس بیشتری گرفته‌اند و درک بیشتری را از مقوله‌ی فرهنگ پیدا کرده‌اند .
وی تصریح کرد : بر این اساس به نظر می‌آید یکی از مهمترین کارگروه‌هایی که در استان می‌تواند از نوجوانان تشکیل شود، همین کارگروه فرهنگ و ارشاد می‌باشد؛ همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه هم یک گام خوب، موثر و ویژه بوده است که سبب می‌شود فضای مطلوبی را بتواند برای فرهنگ این کشور رقم بزند . 
زنجانی اظهار کرد : نکته‌ی دیگر اینکه ما سعی کردیم برای نوجوانان این کارگروه از نوجوانانی استفاده کنیم که در یکی از شاخه‌های فرهنگی و هنری و ادبی سررشته داشته باشند و فعالیت‌هایی را نیز در این خصوص به انجام رسانده باشند تا این ارتباط سبب تعالی بیشتر آنها هم در این حوزه‌ها بشود  .
در انتها نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر این مساله و اهمیت این کار، گزارشی از رویکردها و برنامه‌های اصلی و کلیدی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را بیان نمودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =