شکل‌گیری کارگروه مشورتی نوجوانان در اداره کل بهزیستی کرمانشاه

همزمان با ایام هفته نوجوان و با تولی‌گری کانون، شکل‌گیری کارگروه مشورتی نوجوانان در اداره کل بهزیستی کرمانشاه صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با ایام هفته نوجوان و با تولی‌گری کانون، شکل‌گیری کارگروه مشورتی نوجوانان در اداره کل بهزیستی کرمانشاه صورت پذیرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، بیان داشت : با توجه به گستردگی فعالیت‌های اداره‌کل بهزیستی، حضور نوجوانان در این اداره‌کل می‌تواند ایجاد کننده‌ی فضایی مطلوب برای استفاده از فکر و ایده‌های نوجوانان باشد .
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه مسائل اجتماعی از مهمترین مسائل مورد توجه اداره کل بهزیستی‌است، بنابراین نوجوانان ما اگر بتوانند با این مسائل آشنا شوند و رویکردهای مجموعه‌ی بهزیستی را در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌دیدگی‌های اجتماعی بدانند، این مقوله به آنها کمک می‌کند که بتوانند نقش بیشتری را در حوزه‌ی مسائل اجتماعی ایفا کنند و اینکه از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه‌ی بزرگ هم بهره‌مند شوند .
زنجانی ادامه داد : با توجه به اینکه طرح " مانا " مشارکت‌های اجتماعی نوجوانان ایران، هم در بهزیستی در حال اجرا می‌باشد که در آن مشارکت‌های اجتماعی نوجوانان در محلات مورد هدف قرار گرفته شده، بنابراین حضور نوجوانان در این اداره کل در کنار هم می‌تواند فضای مطلوبی را ایجاد نماید و در همین راستای اجرای طرح  " مانا " در این مورد باشد .
در انتها نیز مدیر کل بهزیستی ضمن تاکید بر این مساله و اهمیت این کار، گزارشی از رویکردها و برنامه‌های اصلی و کلیدی اداره‌ کل بهزیستی را بیان نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =