کد خبر: 332644
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
بازدید 1576
یک راه معرفی ائمه اطهار به کودکان و نوجوانان خوانش کتاب است

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سامن گفت: یکی از بهترین راه های معرفی ائمه اطهار به کودکان و نوجوانان خوانش کتاب آن هم در جمع و در کنار یکدیگر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی- هنری شهر سامن از توابع ملایر با حضور 10 نفر از اعضا  برنامه معرفی کتاب با موضوع زندگی امام رضا  (ع) و قصه گویی راجع به کرامات امام هشتم برگزار کرد.

مدیر مسوول مرکز سامن در این برنامه در خصوص وجود اهل بیت در عالم خلقت توضیحاتی داد و بیان کرد: اهل بیت مانند یک چراغ روشن در مسیر زندگی ما هستند که جاودانه هستند و باید شما کودکان و نوجوانان از طریق کتاب های موجود در کتابخانه کانون با ائمه اطهار آشنا شوید.

فاطمه موسوی خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز گفت: انس با اهل بیت راهگشای زندگی ما ایرانیان است بخصوص انس با امام رضا علیه اسلام که در ایران هستند و در دسترش ما ایرانیان .

وی افزود: در مرکز کتابهایی در خصوص زندگی اهل بیت وجود دارد که شما کودکان و نوجوانان می توانید با خواندن آنها نسبت به اهل بیت و امام معصوم شناخت پیدا کنید که هر چه شناخت شما بیشتر باشد علاقه هم بیشتر خواهد شد.

موسوی با اشاره به کتاب مسافر غریب گفت: این کتاب شامل قصه هایی راجع به کرامات و مهربانی امام رضا علیه اسلام است.

در ادامه این برنامه ندا فرحی، کارشناس تربیت اسلامی برای اعضا یک قصه واقعی از ارادت انسان ها به امام رضا گفت و تاکید کرد که همه ما انسانها باید با توسل به ائمه اظهار راه و مسیر درست زندگی خود را پیدا کنیم.

یک راه معرفی ائمه اطهار به کودکان و نوجوانان خوانش کتاب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =