کد خبر: 332661
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
بازدید 149
 کانون لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

مراکز فرهنگی هنری ثابت و کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان لرستان همزمان با روزدانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن همدردی و حمایت از کودکان غزه با اجرای برنامه‌های فرهنگی ، ایستگاه نقاشی و اهدای کتاب در مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز شنبه  13 آبان همزمان با روزدانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مربیان، کارشناسان و کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان ضمن همدردی و حمایت از کودکان و نوجوانان غزه، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه نقاشی در مصلی الغدیر خرم آباد و مسیرهای راهپیمایی حضور داشتند.
براساس این گزارش: کارکنان اداره کل کانون، اعضا و مربیان مراکز، با حضور در راهپیمایی 13 آبان در کنار سایر اقشار جامعه، جلوه‌ای از ولایتمداری واستکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند و خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسراییل اعلام کردند.
دراین روز اداره کل کانون پرورش فکری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی الغدیر خرم آباد ایستگاه فرهنگی را با اهدای کتاب، ایستگاه نقاشی و ایستگاه شعار نویسی با عنوان « پیامی به کودکان مظلوم غزه» را برپا کردند.
در عین حال: فرهاد زیویار استاندار لرستان، احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداری، کریم خورشیدوند مدیرکل امور اجتماعی در کنار سایر مدیران، مردم همیشه در صحنه و دانش آموزان در ایستگاه فرهنگی حضور یافتند و پیام های خود را با موضوع حمایت از کودکان ونوجوانان غزه نوشتند و خشم خود را از رژیم کودک کش صهیونیسم بیان داشتند.
گفتنی است: همزمان با روز 13 آبان در شهرهای مختلف استان مربیان کانون در مسیر راهپیمایی، ایستگاه های نقاشی برپا کردند و دراین ایستگاه ها میزبان کودکان ونوجوانانی بودند که خشم و انزجار خود را از استکبارجهانی و رژیم ستمگر اسراییل بر روی کاغذ ترسیم کردند.

 کانون لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

 کانون لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

 کانون لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

 کانون لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =