کانون و هلال احمر کرمانشاه در مسیر هم‌افزایی

در نشست هم‌اندیشی با مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر استان، کانون و هلال احمر کرمانشاه در مسیر هم‌افزایی قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در نشست هم‌اندیشی با مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر استان، کانون و هلال احمر کرمانشاه در مسیر هم‌افزایی قرار گرفتند .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تبیین گزارشی از فعالیت‌های کانون، عنوان کرد: در کانون استان همواره سعی بر این بوده تا فعالیت‌ها و برنامه‌ها برای اقشار مختلف کودک و نوجوان اجرا گردد و همه‌ی این عزیزان از امکانات موجود برخوردار گردند؛ همچنین توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و روستایی داشته و همواره یکی از اولویت‌های کانون بوده که در قالب سیار روستایی، تماشاخانه‌ی سیار و گروه‌های‌ جهادی به مناطق محروم می‌رویم.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کانون در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد که اهتمام داشتیم این مقوله را در اهداف برنامه‌های مختلف لحاظ کنیم، در واقع آسیب‌های اجتماعی، همچون بلایای طبیعی باید به صورت هم‌افزایی دستگاه‌ها و مردم ورود پیدا کنند. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، با اشاره به ظرفیت‌های خوب کانون بیان داشت: فعالیت‌های تخصصی کانون در زمینه‌ی کودک و نوجوان و حتی والدین آنها، فرصتی‌است تا بتوانیم در کانون و هلال احمر تعامل بهتری داشته باشیم، باید در زمینه کودک و نوجوان برنامه‌های موثر فرهنگی تدوین و اجرا شود؛ کارهای خوب و مثبتی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان توسط این مجموعه انجام می‌شود که قابل تقدیر است.
این مقام مسئول تأکید کرد: ما باید بتوانیم یک برنامه‌ی فرهنگی موثر را داشته باشیم و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این خصوص اجرا گردد که چراغ راهی برای انجام فعالیت‌های مشترک در آینده باشد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اخلاص و با تلاش خود این مجموعه را پیش می‌برند و فعالیت‌های ارزنده و قابل توجهی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =