کد خبر: 333042
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
بازدید 799
تفاهمنامه همکاری بین کانون و موسسه احیا منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و موسسه اعتقادی احیا با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر دو مرکز فرهنگی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز تفاهمنامه بین کانون پرورش فکری و موسسه اعتقادی احیا منعقد شد.

در این جلسه مدیر موسسه اعتقادی احیا گفت: آیت الله شعبانی توجه و نگاه ویژه‌ای به کانون و برنامه‌های کانون دارند و این خیلی مهم است.

حجت‌الاسلام علی‌نقی افزود: برنامه ما در راستای برنامه کانون و تعلیم و تربیت است و اساتید حاضر در موسسه ما همه افرادی اهل علم و مطالعه هستند و برای مربیان کلاس‌های خوب و پرباری برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد:  فعالیت‌های ما در حیطه مسائل اعتقادی است، چراکه ضعف اعتقادی موجب تزلزل در مقام‌ عمل می‌شود و عقیده قوی و متقن، انگیزه‌بخش اعمال درست است از این رو تصمیم بر فعالیت در حوزه و در مسائل اعتقادی گرفته شد.

حجت‌الاسلام علی‌نقی گفت: ما در زمینه عرفان‌های نوظهور و موضوعات اعتقادی و مبانی اعتقاد شیعه فعالیت‌های خوب و گسترده‌ای داشته‌ایم و می‌توانیم دوره‌های مرتب و منظمی را برای مربیان و معلمان برگزار کنیم.

تفاهمنامه همکاری بین کانون و موسسه احیا بسته منعقد شد

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با توضیح فعالیت‌های کانون و تخصصی بودن این مرکز اظهار کرد: از اینکه نماینده ولی فقیه نگاه ویژه‌ای به کانون و حوزه کودک و نوجوان دارد بسیار برای من و همکاران کانون ارزشمند است و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر با تأکید بر شناخت مسائل اعتقادی تصریح کرد: آموزش همیشه مهم و کاربردی بوده ولی در حال حاضر و شرایط فعلی باید این موضوع مورد توجهه باشد خصوصا بحث عرفان‌های نوظهور که باید مربیان و والدین شناخت داشته باشند و مسیر هدایت را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مفید و منظم برای مربیان خاطرنشان کرد: مربی آگاه می‌تواند کودکان و نوجوانان آگاه تربیت کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: طبق این تفاهمنامه دوره‌های آموزشی برای مربیان و مسئولان مراکز برگزار خواهیم کرد.

در پایان این جلسه تفاهمنامه بین طرفین به امضا رسید.

تفاهمنامه همکاری بین کانون و موسسه احیا بسته منعقد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =