کرمانشاه پیشتاز قصه‌های فلسفی برای کودکان

در مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی رقم خورد؛ کرمانشاه پیشتاز قصه‌های فلسفی برای کودکان این سرزمین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی رقم خورد؛ کرمانشاه پیشتاز قصه‌های فلسفی برای کودکان این سرزمین است.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و رییس ستاد استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی، در حاشیه‌ی اجرای مرحله‌ی استانی قصه‌گویی تبیین نمود: امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، جشنواره‌ی قصه‌گویی برگزار شده که از مهمترین وجوه تمایز این دوره می‌توان به این نکته‌ی مهم اشاره داشت که بیش از چهل قصه‌ی فلسفی برای کودکان اجرا گردید.
وی در خصوص دوره‌های آموزشی نیز بیان داشت: یکی دیگر از شاخصه‌های مرحله‌ی استانی جشنواره، برگزاری دوره‌های قصه‌گویی ضمن خدمت، توسط اساتید کانون استان، برای معلمان و دانشجو معلمان کرمانشاه بود که این مقوله برای اولین بار اتفاق افتاد و نتایج آن نیز به شکل بسیار مطلوبی ارزیابی شد.
زنجانی تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های جشنواره‌ی قصه‌گویی امسال در استان، همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های مختلف با کانون از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بوده است که در این‌باره نیز هم‌افزایی‌های لازم با رایزنی‌های انجام گرفته، به‌خوبی صورت گرفت.
رییس ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی در استان، نگاه به موضوعات ارزشی را یکی دیگر از ویژگی‌های این دوره از جشنواره برشمرد و افزود: مجموعه‌ی کانون استان اهتمام ورزید تا جشنواره‌ی قصه‌گویی را متمایزتر و پربارتر از سال‌های گذشته برگزار نماید که این مهم به همت همکاران توانمند و تلاشگر کانون استان میسر گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =