همکاری سازمان بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در تولید فیلم سینمایی شاه چراغ

جلسه هم اندیشی سازمان بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در راستای تولید فیلم سینمایی شاه چراغ در محل اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس؛ جلسه همکاری با بسیج هنرمندان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲، با حضور علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون و مصطفی موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان، علیرضا مهرام، مدیر عامل شرکت سینمایی اروند تهران، زهیر سقاچی، مشاور فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان، مجید خطبایی، معاونت فرهنگی کانون ، منصور امینی معاونت مالی اداری، سمیه کشاورز سرپرست روابط عمومی، برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل کانون استان با ارائه گزارشی از روند اکران انیمیشن سینمایی بچه زرنگ، به تبادل نظر و گفتگو، در خصوص شیوه های تبلیغ و افزایش مخاطب فیلم، در سینماهای استان و اکران های سیار برای مناطق محروم پرداختند.

سپس دو طرف توافق کردند که تمام ظرفیت های درون دستگاهی را برای بهره مندی کودکان مناطق محروم از این انیمیشن سینمایی به کار گیرند.

در ادامه مدیر کل فارس در مورد جشنواره بین المللی قصه گویی، اکران فیلم و طرح کانون مدرسه و مراکز سیار روستایی توضیح دادند و مقرر شد همکاری های بیشتری میان هر دو دستگاه، در خصوص برگزاری شب های شعر و اجرای صحنه ای تئاتر در سطح استان داشته باشند.

در این جلسه جناب مصطفی موسوی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان، پروژه های سینمایی شاه چراغ را از برنامه های بسیار مهم بسیج در سال جاری عنوان کرد و  همکاری حداکثری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در تولید این فیلم خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =