معرفی برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی کانون کرمانشاه

با اعلام نتایج داوری شیوه‌های خلاق ترویج کتابخوانی مراکز کانون استان، معرفی برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج داوری شیوه‌های خلاق ترویج کتابخوانی مراکز کانون استان، معرفی برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.
نتایج داوری  شیوه های خلاق ترویج کتابخوانی مراکز استان اعلام شد .

از ابتدای سال  ۴۷ شیوه‌ی ترویج کتابخوانی توسط مربیان فرهنگی ،هنری و ادبی، طراحی و مورد بررسی واحد کارشناسی قرار گرفت و سپس در مراکز استان به اجرا درآمد .
شیوه‌های توسعه و ترویج کتابخوانی در قالب طرح‌های دیواری، ماکت‌های مختلف، ابزارهایی همچون باجه‌های بانک کتاب، صندوقچه‌ها و کارهای کاغذ و تا و... که هر یک با تکنیک‌های مختلف در مراکز ارائه گردید.
جذابیت و خلاقیت این شیوه‌ها توانست مخاطبان کودک و نوجوان و والدین بسیاری را جذب نموده و به مطالعه و فعالیت‌های متنوع کتاب محور بیانجامد.
داوران این بخش از کتابخوانی را کارشناسان استان، منیژه‌سادات حسینی، یگانه عبدالمالکی، مژگان خوش‌طبع وشهرزاد قهرمانی به عهده داشتند که نتایج داوری بدین شرح اعلام گردید:

* برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی:

۱- "راه زیارت حسین (ع) "  از کتایون باقلی 

۲-  "  کورس کتاب " از ناهید مصطفایی 

۳-    "بانک کتاب"  از مریم شاه محمدی 

۴-  " تار کتاب، پود دانش" از عشرت موسی زاده
 
۵- " دریائی پر از در و گوهر " از مژگان اعرابی 

۶-  "مسافران کوچک کهکشان  "از شهرزاد مومیوند
                                      
۷-   " طبقی از گل، ورقی از گلستان"  از بهشته قطبی 

۸-"  با من بخوان"   از الهام مرادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =