نشست مجازی " فبک اسلامی؛ چیستی و چگونگی " در کرمانشاه

کانون استان با همکاری مرکز تخصصی کلام اسلامی و مجمع عالی حکمت اسلامی، نشست مجازی " فبک اسلامی؛ چیستی و چگونگی " را در کرمانشاه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کانون استان با همکاری مرکز تخصصی کلام اسلامی و مجمع عالی حکمت اسلامی، نشست مجازی " فبک اسلامی؛ چیستی و چگونگی " را در کرمانشاه برگزار می‌کند.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این خصوص گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های کلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی فابک یا فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان، همچنین نظر به اینکه در هفته‌ی " حکمت و فلسفه " هستیم بر همین اساس برنامه‌ای تدارک دیده شد که ما در آن تلاش نمودیم با دعوت از یکی از اساتید برجسته در حوزه‌ی " فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان " با همکاری مجمع عالی حکمت و مرکز تخصصی کلام اسلامی، این اتفاق را رقم بزنیم.
وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این برنامه این است‌ که مربیان، معلمان و والدین، آشنایی بیشتری با ضرورت و چگونگی تحقق فابک یا فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان پیدا نمایند و امیدواریم که به یاری خداوند برنامه‌های بیشتری در این حوزه داشته باشیم و برای آینده نیز برنامه‌هایی هم در نظر گرفته شده که بتواند به صورت کاربردی‌تر آموزش‌هایی در زمینه‌ی فلسفه برای کودکان داشته باشد.
لازم به ذکر است که نشست مجازی " فبک اسلامی؛ چیستی و چگونگی؟ " با ارائه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدصادق علیپور عضو مجمع عالی حکمت اسلامی و گروه فلسفه برای کودکان، همزمان با ایام هفته‌ی گرامیداشت علامه طباطبایی و روز حکمت و فلسفه، در روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ساعت ۱۰/۳۰ برگزار می‌گردد؛ علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به لینک ذیل مراجعه نمایند:

_  لینک نشست در فضای اسکای روم:


https://www.skyroom.online/ch/aq2aq2/jalaseh

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =