سومین و آخرین روز رقابت قصه‌گویان دراصفهان آغاز شد

قصه‌گو ها در نوبت صبح امروز دوشنبه 29 آبان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دراصفهان با هم رقابت می کنند .

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون استان اصفهان، روز سوم مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان اصفهان با اجرای  قصه‌گوها آغاز شد . قصه‌گو ها در نوبت صبح امروز دوشنبه 29 آبان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دراصفهان با هم رقابت می کنند .

 از میان 398 قصه های رسیده به دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 58 قصه‌گو به مرحله نهایی استانی راه یافتند و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره ، قصه‌های امنیت و کودکان غزه در اصفهان با هم به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره با همکاری مجدانه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان و بخصوص مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد .

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_esfahan  دنبال کنند .

همچنین ، آیین پایانی این جشنواره امروز دوشنبه ۲۹ آبان ، ساعت 15 تا 17 در اصفهان ، خیابان علامه امینی ، مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، سالن اجتماعات باغ غدیر، با معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری به کار خود پایان می دهد .

سومین و آخرین روز رقابت قصه‌گویان دراصفهان آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =