کانون دالاهو به‌عنوان یکی از مهمترین و موثرترین مکان‌های فرهنگی شهرستان

در دیدار مدیرکل کانون استان با امام جمعه‌ی دالاهو و توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاتمی مطرح شد؛ کانون دالاهو در کرند غرب به‌عنوان یکی از مهمترین و موثرترین مکان‌های فرهنگی شهرستان می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون استان با امام جمعه‌ی دالاهو و توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاتمی مطرح شد؛ کانون دالاهو در کرند غرب به‌عنوان یکی از مهمترین و موثرترین مکان‌های فرهنگی شهرستان می‌باشد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با ارائه‌ی گزارشی از اهم فعالیت‌های کانون، عنوان کرد: در کانون استان فعالیت‌های بسیاری در حال انجام می‌باشد که ارتقای بخش کمی و کیفی نیز در یکایک آنها مد نظر بوده و می‌باشد، از نکات مورد توجه ارتقاء عضویت و توزیع کتاب و سرگرمی در مراکز کانون می‌باشد.
وی افزود: ویژه‌برنامه‌های بسیاری نیز در حال اجرایی شدن می‌باشد که اکران فیلم " بچه زرنگ " به‌عنوان یک فیلم موثر در حوزه‌ی معنوی و زیست محیطی و نیز حضور تماشاخانه‌سیار و ... از جمله مواردی‌است که در خصوص مرکز کرند انجام گردیده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی امام جمعه‌ی شهرستان دالاهو با خوش‌آمدگویی به مدیرکل کانون و همراهان، بیان داشت: وجود کانون در شهرستان دالاهو بسیار موثر بوده و این مرکز به عنوان مهم‌ترین و اثرگذارترین مکان‌های فرهنگی در دالاهو می‌باشد که باید حضور مربیان ارزشمند آن را ارج نهاد.
وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به مرکز کرند غرب شد تا کودکان و نوجوانان محروم کرند که امکانات فرهنگی حداقلی را نیز ندارند بتوانند بهره‌مند شده و استفاده ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =