مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان  به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه به شرح ذیل است: 
پنجم آذرماه که یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است یکی از درخشان‌ترین برگ‌های دفتر پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی است. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت الهی حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس این نهاد مقدس و همچنین هدایت و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در تقویت این نهاد مقدس، اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل‌وچهار سال گذشته بوده است.
بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که این نظام مقدس هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار این فرهنگ و تفکر، می‌بایست ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش‌آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه‌جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل‌بیت، حضور در عرصه خدمت بخصوص در هنگامه‌های بحرانی مانند همه‌گیری کرونا، همه و همه نشان دهنده عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی و اراده خلل‌ناپذیر بسیجیان است.

امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری و بخصوص خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی بی‌منت به اقشار نیازمند نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشا بودن این تفکر در عبور دادن کشور از گردنه‌های دشوار است.

 این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و بخصوص همکاران بسیجی در کانون پرورش فکری استان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین خود قرار داده و ضمن تجدیدعهد با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آمادگی کامل خود و مجموعه پرافتخار کانون را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه پرشکوه انقلاب اسلامی و اصول بنیادین آن تاکید نموده و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را زیر چتر ولایت‌فقیه ادامه خواهیم داد.

ان‌شاءالله

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =