نشست آموزشی فلسفه برای کودک با محوریت کتاب، در کرمانشاه

در راستای نشست‌های آموزشی فابک در استان، نشست آموزشی فلسفه برای کودک با محوریت کتاب، در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای نشست‌های آموزشی فابک در استان، نشست آموزشی فلسفه برای کودک با محوریت کتاب، در کرمانشاه برگزار می‌گردد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مقوله‌ی فابک در آموزش‌های کودکان، کانون استان بر آن شد که سلسله‌ نشست‌هایی با موضوعات و محوریات مختلف برگزار نماید تا به اهداف تعریف شده در این زمینه‌ی مهم دست یابیم.
وی افزود: با توجه به اینکه برنامه‌ها و نشست‌های مختلفی با محوریت فابک توسط کانون استان برگزار شد، در همین راستا نشست آموزشی فلسفه برای کودک با محوریت کتاب، "  گفتگوهای عمیق  برای کودکان دقیق " تدارک دیدیم که ویژه‌ی مربیان و فعالان تربیتی خواهد بود.
زنجانی تصریح کرد: در این نشست علاوه بر ارائه‌ی مباحث تئوری، کارگاه عملی قصه‌گویی و بازی مرتبط با مباحث فلسفه برای کودک نیز توسط اساتید فن برگزار شده و موارد لازم در این زمینه آموزش داده خواهد شد که مخاطبان می‌توانند به شکل ملموس‌تری در این زمینه تجربه کسب نمایند.
لازم به ذکر است نشست آموزشی فلسفه برای کودک با محوریت کتاب، در روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۳/۳۰ در سالن همایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =