کد خبر: 334088
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
زنگ کتاب در شهرکرد به صدا در آمد

همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد با حضور دانش آموزان مدارس زنگ کتابخوانی را به صدا در آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند از اجرای زنگ کتاب و کتابخوانی درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک  شهرکرد خبر داد. 

وی در این باره گفت: هدف از به صدا در آوردن زنگ کتابخوانی با حضور کودکان و نوجوانان ایجاد توجه در این زمینه است که تبیین خواندن کتاب برای این قشر از جمله کارهای مربیان کانون در زمینه کتاب خوانی است و میتوان گفت:  این فرصت حساسیت لازم را در اجرای این فعالیت ها ایجاد می کند.

آسمند معرفی کتاب کلوچه های خدا بصورت قصه گویی، اجرای مسابقه ی بازی با حروف، پیدا کردن عنوان کتاب از جمله ی برنامه های برگزار شده در این جشن اعلام کرد و افزود: آموزش غیر مستقیم توسط مربیان کانون از جمله نقاط قوت این ارگان بر تاثیر خوب بر کودکان و نوجوانان است و در جشن های کتابخوانی نیز این مهم مورد توجه قرار گرفته است و مربیان کانون با اجرای فعالیت های موثر و جذاب در این حوزه کودکان را تشویق به خواندن کتاب می کنند که هدف اصلی ما در کانون محسوب می شود.

بر اساس این خبر مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد علاوه بر اجرای برنامه های شاد و متنوع در این هفته با حضور در مدارس مختلف و بازدی مدارس از مرکز توانسته است بیش از 400 کودک و نوجوان را در این هفته با اهمیت کتاب و کتابخوانی آشنا سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =