ویژه برنامه‌های مرکز هشتگرد کانون البرز به مناسبت ایام فاطمیه

مربیان مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتگرد، فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مریم فلاح نژاد، مسوول تنها مرکزکانون در شهر هشتگرد،  ضمن اعلام این خبر گفت این فعالیت‌ها تا کنون برای اعضا و حدود ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مدرسه‌ی معصومیه اجرا شده است.

ویژه برنامه‌های مرکز هشتگرد کانون البرز به مناسبت ایام فاطمیه

وی  در تشریح فعالیت‌های اجرایی نیز گفت معرفی وقایع ایام فاطمیه، معرفی زندگینامه و شخصیت حضرت فاطمه (س)،توضیح برای  آشنایی اعضا و دانش آموزان   با چرایی ایام به جای روز خاص برای شهادت حضرت فاطمه (س)، معرفی کتاب تو بوی سیب می‌دهی  ( مجموعه اشعار درباره ی چهارده معصوم ع )، شعرخوانی شعر ( بانوی بهشت ) از این کتاب از برنامه‌هایی است که برای کودکان اجرا می‌شود.

ویژه برنامه‌های مرکز هشتگرد کانون البرز به مناسبت ایام فاطمیه

فلاح نژاد همچنین گفت فعالیت هایی نیز به این مناسبت برای نوجوانان در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به  معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) با معرفی کتاب  " برای تو دخترم " به صورت طرح دیواری و شفاهی،آشنایی با معنای اسم فاطمه (س) و معانی القاب دیگر این بانوی بزرگ اسلام،اجرای مسابقه با عنوان " چرا ایّام؟ " و ساخت کلیپ و محتوای مجازی جهت نشر  در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)،اشاره کرد.

لازم به توضیح است تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  البرز برای این مناسبت و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی ویژه برنامه‌های را تدارک دیده و اجرا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =