کد خبر: 334258
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
بازدید 102
برندگان مسابقه کتاب‌خوانی «خواهرم پرنده شد» شناخته شدند

اسامی ۱۵ نفر برنده در بخش شعرسرایی و چهار برنده در بخش شعرخوانی مسابقه کتاب‌خوانی «خواهرم پرنده شد» اعلام شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با نشست «پرنده و زیتون» و با قرعه‌کشی داریوش ارجمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از میان ۲۵ اثر برتر مسابقه کتاب‌خوانی «خواهرم پرنده شد»، ۱۵ برنده مشخص شدند.

بنابر این خبر، میثم منصوری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند، رقیه بلوچ از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چترود، محمدحسین قادری‌نسب و آندیا مهدیزاده از کانون پرورش فکری راین، هادی اسدی، یاسمن امینی، نادیا قاسمیان، سحر گلکار، علی اصغر میرزایی، غزل اکرمی، فاطمه احمدیان، مهرانا عبدلی‌مهر، امیرعلی میریان، وستا حسین‌زاده و ریحانه اسدی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک به قید قرعه برندگان بخش شعرسرایی این مسابقه کتاب‌خوانی بودند.

همچنین، در بخش شعرخوانی این مسابقه ریحانه ابراهیمی از کانون راین، محمدحسین خواجویی از کانون گلباف، پارسا جلال‌آبادی از کانون راور و محمدامین تیکدری از کانون کرمان برگزیده اعلام شدند.

بر همین اساس، به هریک از برندگان مسابقه کتاب‌خوانی «خواهرم پرنده شد» کارت هدیه ۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

این در حالی است که، این مسابقه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و به مناسبت روز جهانی قدس در دو بخش کلیپ شعرخوانی و شعرسرایی خلاق و با الهام از کتاب «خواهرم پرنده شد» و برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال استان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =