مهرواره قصه‌های غزه و سردار سلیمانی در شهرکرد

قصه‌گویان استان در مهرواره قصه گویی به روایت قصه‌های غزه پرداختند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری جشنواره قصه‌های غزه و سردار سلیمانی در کانون استان چهارمحال بختیاری خبر داد.
وی در این باره گفت: در این مهرواره ۳۷ قصه‌گو از استان شرکت کرده و ۱۷ قصه‌گوی برتر به مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی جهت پایش آثار در سطح بعدی معرفی شدند.
 آسمند در این باره افزود: قصه‌های روایت شده از سوی قصه‌گویان قصه‌هایی با موضوع 《غزه و سردار سلیمانی》 بودند که از میان این ۱۷ قصه ۱۵ قصه با موضوع غزه و دو قصه با موضوع سردار سلیمانی به مرحله بعد راه یافتند.

مدیر کل کانون با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی افزود در دوره بیست و پنجم جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بخشی در حمایت از کودکان غزه به جشنواره اضافه شد که این بخش به صورت مجزا در آبان ماه در سالن سینمای اداره کل کانون واقع در میدان ابوریحان برگزار شد و فیلم قصه‌گویی برگزیدگان این مرحله جهت پایش و انتخاب در مرحله ی بعدی به تهران ارسال شده است. 

در این مهرواره سمیه ویسی مسئول مرکز مجتمع شهرکرد با دو قصه ی: پسری که ستاره شد و گرهی که باز شد، مژگان کاووسی مسئول مرکز شماره ۲ شهر کرد با قصه دشت قاصدک‌ها، صغری عالی‌پور مسئول مرکز سورشجان با قصه بگذار جنگ بخوابه، بتول کریم‌زاده مربی ادبی مرکز سورشجان با قصه فرشته‌ها دست ندارند، شیما کوهپیما مربی ادبی مرکز فرادنبه با قصه رویای سنگ، فاطمه آذری مربی ادبی  مرکز بن با قصه بهترین تصمیم، فرزانه صالحی مربی  مرکز فرهنگی فارسان با قصه دالیا و نقاشی‌هایش، لیلا جعفری مسئول مرکز فرخشهر با قصه پرنده‌های درخت زیتون، طیبه باقری  مسئول مرکز شلمزار با قصه تکه سنگ، شهلا شکراللهی مسئول مرکز یان چشمه با قصه من نام کودکان غزه‌ام،  زهرا هادی پور مسئول مرکز بروجن با قصه پایی که در غزه جا ماند در بخش قصه های غزه به عنوان مربیان برگزیده معرفی شدند. 
در بخش نوجوانان نیز رقیه علیدوستی عضو نوجوان  مرکز کیان با قصه پسرک شجاع غزه ، هانیتا میرزائیان عضو نوجوان مرکز مجتمع  شهرکرد با قصه ستاره ها، نرگس احمدیان عضو ارشد مرکز جونقان با قصه مادرم غزه به عنوان برگزیده شناخته شدند. 
در بخش آزاد نیز معصومه اکبری از مرکز فرهنگی هنری شماره سه به مرحله بعد راه یافت.
در بخش قصه‌های سردار سلیمانی نیز سمیه ویسی با قصه گرهی که باز شد در بخش مربیان و هستی حسینی از مرکز شلمزار با قصه خاطرات حاج قاسم در بخش اعضا عنوانهای برگزیده این مهرواره را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =