داوران پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون معرفی شدند

داوران پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، جستارنویسی، پژوهش اعضا و اقدام‌پژوهی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این ویژه‌برنامه در بخش رساله و پایان‌نامه ۲۴ اثر، مقاله ۳۴ اثر، جستار ۵۳ اثر، اقدام‌پژوهی ۷۲ اثر و پژوهش اعضا ۸۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

برهمین اساس در بخش «مقاله» سعید حسام‌پور، بهار ملک‌پورشهرکی و حجت حصاری؛ در بخش «پایان‌نامه و رساله» یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی، حجت حصاری و علیرضا حسن‌زاده؛ در بخش «جستارنویسی» مریم شریف‌نسب، سعید حسام‌پور و میثم متاجی؛ در بخش «پژوهش اعضا» محبوبه اسپیدکار، پروانه کیانیان و عطیه احمدزاده و در بخش «اقدام‌پژوهی» مهناز عرب، شمسی نامی و شهناز دامغانیان داوری آثار را برعهده داشتند.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی این ویژه‌برنامه است.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =