آیین نکوداشت برگزیدگان ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون برگزار می‌شود

آیین نکوداشت برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری روز چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این برنامه علاوه بر رونمایی از آثار پژوهشی، برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون در بخش‌های مقاله، اقدام‌پژوهی، رساله و پایان‌نامه، پژوهش اعضا و جستار معرفی خواهند شد.

در آیین پایانی پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون حامد علامتی مدیرعامل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی و سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد و در ادامه مدیرعامل کانون از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با نوجوانان پژوهشگر در سالن کنفرانس دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی ویژه‌برنامه هفته پژوهش بود.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =