داوران پایش جشنواره قصه‌گویی کانون در بخش‌های مختلف معرفی شدند

داوران پایش بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در بخش‌های بین‌المللی، زبان اشاره، آیینی‌سنتی، مدرن و کلاسیک و ۹۰ ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پایش برگزیدگان جشنواره‌های قصه‌گویی استانی و دیگر بخش‌ها، از سوی داوران و بر اساس فیلم‌های رسیده از استان‌ها انجام شد و اسامی نفرهای منتخب برای شرکت در بخش‌های ملی، بین‌المللی و ۹۰ ثانیه‌ای از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

این پایش که پس از بررسی و ارزیابی متمرکز در تهران و با حضور چند داور از استان‌های مختلف ایران انجام شد، جایگزین جشنواره‌های منطقه‌ای شده است.

برهمین اساس لیلا مکانی، الهام دارابی و نازنین نوری داوران بخش پایش ملی (زبان اشاره)؛ سارا امیدوار، سولماز صادق‌زاده‌نصرآبادی و محمد سیمزاری داوران پایش بخش بین‌الملل؛ پویا بازرگان، مهرداد کاووسی و فاطمه روحی‌رحیم داوران پایش بخش ملی (آیینی- سنتی)؛ اکرم شبان، فریبا حبیبی، قمر غلامیان، اسماعیل عسگری و رحیم مخدومی داوران پایش بخش ملی (مدرن و کلاسیک) معرفی شدند.

همچنین در بخش ملی (۹۰ ثانیه‌ای) ناهید پذیرایی، گلشن حسنوند، آرزو حقیقی، بی‌با رهسپار، زینب موسوی، سمیه اصحاب‌صحف، مریم فهیم‌پور، عزیزه ریحانی‌منفرد، محسن عظیمی‌پویا و حسین قربانزاده داوری را برعهده دارند.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا از ۲۷ تا ۳۰ آذر در یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =