یزد میزبان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون به میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور قصه‌گویانی از سراسر ایران و کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره از جشنواره قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» از ۲۷ تا ۳۰ آذر به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مختلف کلاسیک و مدرن، آیینی سنتی، قصه‌گویی با زبان اشاره، قصه‌های ۹۰ ثانیه و قصه‌گویی بین‌المللی برگزار می‌شود.

همچنین چهار بخش جدید با عنوان قصه‌های ویژه سردار سلیمانی، لبخند، کودکان غزه و نیروی انتظامی برای اولین بار در جشنواره اجرا خواهد شد.

براساس آمار دبیرخانه جشنواره در این دوره ۱۷هزار قصه‌گو مشارکت داشتند و داوری بخش بین‌المللی بین کشورهای ترکیه، آفریقای جنوبی، آرژانتین، هند، اسکاتلند، کنیا، انگلیس، مالزی، اگاندا، تانزانیا، لسوتو، لبنان و فرانسه انجام خواهد شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =