اردوی بازدیدی دانشجو معلمان در مرکز شماره ۲ کرمانشاه

با هدف معرفی کانون به فعالان تربیتی، اردوی بازدیدی دانشجو معلمان در مرکز شماره ۲ کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف معرفی کانون به فعالان تربیتی، اردوی بازدیدی دانشجو معلمان در مرکز شماره ۲ کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، خطاب به دانشجو معلمان بیان داشت: امروز مجموعه‌ی کانون در استان کرمانشاه در جایگاه هفتمین استان کشور به‌لحاظ داشتن مراکز ثابت می‌باشد و می‌توان گفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گسترده‌ترین مجموعه‌ی فرهنگی و تربیتی در کشور است.
وی افزود: فرصت ویژه‌ایست که شما عزیزان به عنوان آموزگاران آینده‌ی این مرز و بوم با ظرفیت‌های کانون آشنایی پیدا کرده تا در زمان لازم بتوانید با استفاده از آموزه‌ها، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و نحوه‌ی عملکرد کانون به خلاقیت خود در آموزش به کودکان و نوجوانان این سرزمین بیافزایید و آنان را در راستای آموزش‌هایی که در مدارس می‌بینند به سوی پرورش تفکر و اندیشه سوق دهید.

اردوی بازدیدی دانشجو معلمان در مرکز شماره ۲ کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در کانون با استفاده‌ از ظرفیت‌های غنی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و ... وجود دارد در محیطی با مربیان زبده و متخصص و به دور از آسیب‌های اجتماعی تربیت می‌گردند که تفاوت چشمگیری با دیگر نهادهای آموزشی دارد.
در ادامه ناهید مصطفایی مسئول مرکز شماره ۲ و رحمت غلامی مسئول مرکز تخصصی نوجوان در استان، به تبیین برنامه‌های مختلف کانون، نحوه‌ی اجرای هر یک از آنها، ظرفیت‌های کانون و شیوه‌ی عملکرد آن در برنامه‌ها و فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف پرداختند و توضیحاتی را ارائه دادند.
سپس دانشجو معلمان به همراه مدیرکل کانون استان و دیگر مربیان از بخش‌های مختلف مرکز شماره‌ ۲ از جمله: کتابخانه و قفسه‌های کتاب و نحوه‌ی چینش آنها در سالن کودک و نوجوان، گود قصه‌گویی، کلاس نقاشی، کلاس سفالگری، سالن آمفی‌تئاتر، کافه کتاب، نمایشگاه آثار اعضا و مربیان و ... بازدید نمودند و در این میان توضیحات لازم در خصوص تعریف و کارکرد هر بخش، به آنها ارائه گردید.

اردوی بازدیدی دانشجو معلمان در مرکز شماره ۲ کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =