نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در مجتمع جم‌سنتر به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» از تولیدات کانون پرورش فکری در راستای اجرای طرح تناوبی تئاتر در مجتمع جم سنتر تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز هنری و مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود.

نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف به روی صحنه می‌رود.

برهمین اساس نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدیخوداه از ۲۱ آذر اجرا خواهد شد.

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری با یک دامن خیلی بزرگ خودش را هنرمند معرفی می‌کند و می‌گوید با دنیای آدم‌ها سرو کار دارد، آدم‌هایی که دنیای هر کدام‌شان یک رنگ است، اما دنیای خود او رنگ و وارنگ است، مثل رنگین کمان... او توضیح می‌دهد که وقتی بچه بود دنیایش یک جورایی سیاه و سفید بود و یک اتفاق باعث شد دنیایش رنگی شود؛ اتفاقی که در کودکی‌اش افتاد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» سال ۹۸ به‌عنوان نمایش برگزیده بخش خردسال مرکز ملی اسیتژ ایران معرفی شد. همچنین در بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نامزد دریافت جوایز بخش کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه شد و در پایان توانست عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در مجتمع جم‌سنتر به روی صحنه می‌رود

از دیگر موفقیت‌های این نمایش می‌توان به برگزیده بهترین طراحی لباس و تقدیر ویژه یونسکو در جشنواره کودک و نوجوان تفلیس (گرجستان) در سال ۲۰۲۲ و همچنین نمایش برگزیده جشنواره کودک و نوجوان بورسا (ترکیه) در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.

عوامل نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» عبارتند از: بازی‌دهنده و بازیگر: بهناز مهدی‌خواه، دستیار کارگردان: حمیدرضا حسینعلی، موسیقی: آرش سلگی، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح صحنه و دکور: مریم غلامی و بهناز مهدی‌خواه، طراح و سازنده عروسک: بهناز مهدی‌خواه، طراح پوستر و بروشور: یاسمن سلگی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: مریم غلامی، منشی صحنه: فاطمه صلواتی‌زاده، مدیر صحنه: مبینا افراسیابی، ساخت تیزر و افکت: فرزاد سلیمانی، حمیدرضا حسینعلی و علیرضا آقایی، عکاس: فرزاد سلیمانی، مهسا طهری و روابط عمومی: ریحانه مطهری.

نمایش عروسکی «دنیای خیال‌انگیز من» از ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در سالن نمایش کافه تئاتر جم، مجتمع جم سنتر واقع در خیابان نیاوران، خیابان جماران اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی tiwall.com/s/donyayekhialangiz۴ مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

این نمایش صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی قابل اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =