کد خبر: 325075
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» برای سومین بار تمدید شد

نمایش «دنیای خیال انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که از بهمن ۱۴۰۱ اجرای خود را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری آغاز کرده بود، برای سومین بار تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «دنیای خیال انگیز من» که مناسب گروه سنی خردسال و کودک است، به علت درخواست مخاطبان و استقبال از آن تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای سومین بار تمدید شد.

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری با یک دامن خیلی بزرگ خودش را هنرمند معرفی می‌کند و می‌گوید با دنیای آدم‌ها سرو کار دارد، آدم‌هایی که دنیای‌شان هر کدام یک رنگ است، اما دنیای خود او رنگ و وارنگ است، مثل رنگین کمان... او توضیح می‌دهد که وقتی بچه بود دنیایش یک جورایی سیاه و سفید بود و یک اتفاق باعث شد دنیایش رنگی شود؛ اتفاقی که در کودکی‌اش افتاد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» برای سومین بار تمدید شد

عوامل نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» عبارتند از: بازی‌دهنده و بازیگر: بهناز مهدی‌خواه، دستیار کارگردان: محسن ابوالفتحی، موسیقی: آرش سلگی، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح صحنه و دکور: مریم غلامی و بهناز مهدی‌خواه، طراح و سازنده عروسک: بهناز مهدی‌خواه، طراح پوستر و بروشور: یاسمن سلگی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: مریم غلامی، منشی صحنه: فاطمه صلواتی‌زاده، مدیر صحنه: مبینا افراسیابی، ساخت تیزر و افکت: فرزاد سلیمانی، حمیدرضا حسینعلی و علیرضا آقایی، عکاس: فرزاد سلیمانی، مهسا طهری و مسئول روابط عمومی: ریحانه مطهری.

این نمایش هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۷ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران در حال اجراست.

پیشتر قرار بود نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن از روز  ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا شود که به دلیل تمدید نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» اجرای آن به روز ۲۴ اردیبهشت تغییر کرد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» برای سومین بار تمدید شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =