کد خبر: 334525
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
بازدید 139
هفته‌ای به نام نماز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین هرسال هفته‌ای را به عنوان هفته نماز در مراکز فرهنگی و هنری استان معرفی می‌کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با هدف ترویج فرهنگ مقدس نماز و ایجاد انس بیشتر با نماز در مخاطبان  کانون قزوین در یک برنامه ابتکاری که هر ساله در مراکز فرهنگی و هنری استان انجام می‌شود، امسال هم هفته ای در آذر ماه را به عنوان «هفته نماز» تعیین کرد

دراین هفته مراکز کانون با استفاده از زبان هنر و به کارگیری ابزار وشیوه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ نماز و ایجاد انس و ترغیب به نماز برای اعضای خود اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد ویژه برنامه‌ای با عنوان «گلستان نماز»شامل اجرای فعالیت‌هایی با معرفی فضلیت های نماز اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین نیز به مناسبت هفته نماز ویژه برنامه‌ای با عنوان« نماز، ستون دین»اجرا شد.

در این برنامه فعالیت‌هایی مانند کارگاه نقاشی، نوشتن خلاق، فعالیت اسلامی، معرفی کتاب،  شعرخوانی و آشنایی با احکام نماز انجام شد.

به مناسبت هفته نماز مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین فعالیت‌های متنوعی برای اعضای طرح کانون -مدرسه اجرا کرد.

بحث آزاد درباره آثار معنوی نماز، فعالیت اسلامی معرفی احکام نماز، آموزش اقامه نماز، معرفی کتاب‌های مرکز با محوریت نماز، برگزاری مسابقه اذان و اقامه گویی بین اعضا و قدردانی از اعضای فعال و برگزیده در این مسابقه از جمله این فعالیت‌ها بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان نیز در این هفته چند فعالیت نمازمحور انجام دادند.

معرفی وقایع، ساخت طرح دیواری با موضوع ارکان نماز و واجبات نماز، کارگاه کاردستی کلاژ با موضوع نماز، پخش اذان و اجرای مسابقه اذان با اعضا، آموزش اقامه نماز و آموزش احکام نماز بخشی از این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند با آموزش وضو،آموزش احادیث نماز و قصه‌گویی از نماز حضرت علی(ع) هفته نماز را گرامی داشت.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با حضور نود دانش‌آموز با دعوت از کارشناس مذهبی کارگاه آموزشی وضو و طهارت برای نماز، معرفی فضایل و اهمیت نماز،آموزش کاردستی و پخش پویانمایی انجام شد.

هفته‌ای به نام نماز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هفته‌ای به نام نماز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هفته‌ای به نام نماز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =