رونمایی از پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران

آیین رونمایی از پوستر تلفیقی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران با حضور فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ در آستانه برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در یزد و در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد آیین رونمایی از پوستر تلفیقی این دوره از جشنواره و یزد پایتخت قصه ایران برگزار شد.

این مراسم که با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت‌الله ابوالقاسم وافی‌یزدی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی انجام شد؛ حکم استاندار یزد به عنوان رئیس اجرایی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به سیده‌عالیه قوامی به عنوان دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعطا شد.

رونمایی از پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و یزد پایتخت قصه ایران

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در یزد با شعار «با قصه لبخند بسازیم » و با هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی جریان قصه و قصه گویی در روزهای منتهی به شب یلدا و چله زمستان برگزار می‌شود.

شهر یزد، شهر «قصه‌های خوب برای بچه‌های ‌خوب »و پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران مرحوم مهدی آذریزدی اکنون به عنوان «پایتخت قصه ایران، انتخاب و فرصتی مغتنم برای معرفی شهر میراث جهانی یزد خواهد شد.

برگزاری جشنواره‌های بزرگ فرهنگی در یزد مزیتی ارزشمند برای معرفی چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ماندگار استان بوده و می‌تواند مزیتی برای توسعه اقتصاد گردشگری، معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی و آداب و رسوم مردم مؤمن و قانع استان به سایر نقاط ایران و جهان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =