فعالیت و هزینه برای کودکان‌و نوجوانان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری‌است

در دیدار مدیرکل کانون استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شد: فعالیت و هزینه برای کودکان‌و نوجوانان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری‌است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شد: فعالیت و هزینه برای کودکان‌و نوجوانان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری‌است.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این دیدار با تبریک انتصاب مدیرکل جدید، ضمن ارائه‌ی گزارش کلی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون گفت: در واقع فعالیت و هزینه در بخش کودک و نوجوان هزینه‌کرد نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است که برای آینده‌ی این سرزمین صورت می‌پذیرد. کودکان و نوجوانان ما در شرایطی هستند که هجمه‌های هدفمند بسیاری از غرب و از طرق مختلف همچون فضای مجازی به آنها وارد می‌شود، ما نیز باید در جهت مقابله با این تهاجمات فرهنگی و اخلاقی و خنثی‌سازی آنها و پیشبرد اهداف سازمانی با اثرگذاری هرچه بیشتر در جهت تحقق آرمان‌های اخلاقی، انسانی، فرهنگی و ... پیش برویم.
وی افزود: با توجه به ساختار سازمانی و اهداف تعریف شده‌ی آن، کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند به‌صورت تنگاتنگ در مسائل فرهنگی پیش بروند و با این هم‌افزایی و تعاملات هدفمند، طبق یک برنامه‌ریزی مشترک، به اهداف ارزشمندی جهت بهره‌مندسازی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم از برنامه‌ها و فعالیت‌های متناسب با آنها، دست یابیم.

فعالیت و هزینه برای کودکان‌و نوجوانان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری‌است
جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خیر مقدم به مدیرکل کانون و کارشناسان همراه، بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاثیر گذارترین در جامعه‌ی کودک و نوجوان، است و باعث خرسندی‌است تمام نهادهای فرهنگی مدیرانی دارند که معتقد به همیاری و همدلی هستند.
مدیرکل ارشاد تصریح کرد: حوزه‌ی کودک و نوجوان باید فعال باشد و اتفاقات فرهنگی بزرگی در این زمینه رخ دهد، در همین راستا کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در کنار هم به عنوان فعالان فرهنگی قرار گیرند تا زمینه‌ی اثرگذاری بیشتری فراهم گردد.
در ادامه در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که می‌تواند به‌صورت مشترک و با تعاملات بین کانون و ارشاد اجرا گردند صحبت‌هایی صورت گرفت، سپس توسط کارشناسان کانون در خصوص فراخوان‌ها و جشنواره‌های پیش رو از جمله‌ جشنواره‌های سرود و نمایش توضیحاتی ارائه گردید و شیوه‌نامه‌ی آن‌ها نیز جهت هم‌افزایی بیشتر تبیین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =