اولین نشست آموزشی اقدام پژوهشی در اسلام‌آباد غرب

نشست آموزشی اقدام پژوهشی در اسلام‌آباد غرب، در آستانه‌ی هفته‌ی پژوهش با حضور همکاران مراکز شهرستان‌های حوزه‌ی غرب استان کرمانشاه صورت‌ پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست آموزشی اقدام پژوهشی در اسلام‌آباد غرب، در آستانه‌ی هفته‌ی پژوهش با حضور همکاران مراکز شهرستان‌های حوزه‌ی غرب استان کرمانشاه صورت‌ پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، گفت: هفته‌ی پژوهش بهانه‌ایست تا توجه‌ بیشتری را به برنامه‌های پژوهش محور معطوف نماییم، چرا که تمامی دستاوردهای بشری از پژوهش نشات گرفته و از راه پژوهش است که می‌توان یافته‌ها و تحلیل‌های خود را از وقایع بررسی نمود و برای داشتن بازخوردی صحیح از یافته‌های به‌دست آمده بهره جست.
وی افزود: ما باید در جهت کارهای بنیادین و بهینه نمودن فعالیت‌ها به لحاظ کمی و کیفی گام برداریم تا بتوانیم به شکلی اثربخش، برنامه‌ها را به مرحله‌ی اجرایی شدن برسانیم و بروندادهای قوی‌تری در مسیر رسیدن اهداف سازمانی داشته باشیم. 
زنجانی تصریح کرد: بر همین اساس ضمن منطقه‌بندی مراکز استان و شهرستان‌ها در کانون استان، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت تا در هفته‌ی پژوهش، نشست‌هایی را برای مربیان مراکز با حضور اساتید مجرب و برجسته‌ی کانون استان که در این زمینه صاحب‌نظر بوده و حائز موفقیت‌هایی نیز گردیده‌اند، برگزار نماییم، تا  آموزش‌های لازم در خصوص اقدام پژوهشی به مربیان عزیز داده شود و ابهامات آنها رفع گردد و آنها نیز بتوانند در مراکز خود در زمینه‌ی اقدام‌پژوهی به صورت قوی‌تری فعالیت نموده و راهنمای اعضا در این امر باشند.
گفتنی‌است اولین نشست آموزشی اقدام‌پژوهشی در آستانه‌ی هفته‌ی پژوهش سال ۱۴۰۲ در مرکز یک اسلام‌آباد غرب، با حضور دکتر سجاد حیدریان (متخصص روانشناسی و روان‌درمانگر، استاد دانشگاه و مدرس کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی) از همکاران برجسته و بنام ستاد کانون استان کرمانشاه برگزار شد و مربیان مراکز شهرستان‌های گواور، گهواره، کرند، قصرشیرین، گیلانغرب و مرکز یک، دو و سه اسلام‌آباد غرب نیز در این نشست حضور داشتند که در خصوص کنش‌پژوهی یا اقدام پژوهی مباحث لازم در این زمینه توسط استاد نشست، به تفصیل ارائه گردید و با توضیحات لازم در این خصوص، به سوالات و ابهامات حاضرین هم پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =