همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی؛ عروسک‌ مل‌مل به یزد آمد

مل‌مل و دیگر دوستان عروسکی‌اش همزمان با برپایی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری برای رقم زدن اجراهای شاد و جذاب وارد یزد شدند.

به گزارش اداره‌ کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی یزد، شهر حال و هوای دیگری به خود گرفته و روزهای شادی برای کودکان و نوجوانان در حال رقم خوردن است.

یکی از برنامه‌های جذاب، شاد و دیدنی که در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد رقم می‌خورد اجراهای زنده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به ویژه شبکه پویا و نهال خواهد بود.

در این روزها استان یزد میزبان حضور گروه اجرایی و عوامل برنامه شاد مل‌مل بوده و قرار است از ۲۷ تا ۳۰ آذر 1402 این برنامه کودک‌پسند هر شب به صورت زنده و مستقیم از شبکه نهال و با حضور پرشور کودکان و خانواده‌های یزدی برگزار شود.

این برنامه هر شب از ساعت ۲۰.۳۰ از شبکه شاد نیز پخش خواهد شد و همه کودکان دوستدار مل‌مل می‌تواند برای حضور در برنامه به سالن هلال احمر مراجعه کنند.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا از ۲۷ تا ۳۰ آذر در یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =