اولین آیین تجلیل از مربی-پژوهشگر منتخب کرمانشاه

در راستای ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور، اولین آیین تجلیل از مربی-پژوهشگر منتخب استان کرمانشاه، صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور با اولین آیین تجلیل از مربی-پژوهشگر منتخب استان، از رحمت غلامی مسئول مرکز تخصصی نوجوان کرمانشاه، همکار فعال در عرصه‌ی پژوهش تجلیل شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن اشاره به هفته‌ی پژوهش گفت: این ایام تنها بهانه‌ایست تا توجه بیشتری را به فعالیت‌های پژوهشی معطوف نماییم، همه‌ی همکاران در استان باید دغدغه‌ی پژوهش داشته باشند و این امری‌است که تعالی فردی و کاری را در پی خواهد داشت؛ حتی در پایان‌نامه‌ای که در ارتقاء مقاطع تحصیلی می‌نویسیم، آورده‌ی ما در حوزه‌ی پژوهش را نشان ‌می‌دهد و این مقوله در تمامی مواضع دیگر نیز حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: در واقع اقدام‌پژوهی متناظر با مسائل شغلی یکی از نقاط قوت در هر نهادی‌است و ما باید در این زمینه عملکرد قوی‌تری داشته باشیم.
زنجانی تصریح کرد: توجه به اقدام پژوهی بسیار اتفاق مهمی‌است که در آموزش و پرورش برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شده و در جشنواره‌ها این مقوله نیز دیده شده که خوشبختانه در کانون هم به همین رویه پیش می‌رویم و این هفته فرصتی‌است تا بر اهمیت پژوهش بیشتر تاکید شود و از همکارانی که در این زمینه فعالیت  جدی دارند تجلیل گردد.
در همین راستا از رحمت غلامی همکار فعال در عرصه‌ی پژوهش کانون استان، به پاس فعالیت‌های ارزنده در زمینه‌ی پژوهش در سال گذشته، توسط مدیرکل کانون کرمانشاه، تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =