کارگاه آموزشی مربیان هنری کانون  در چهار محال و بختیاری

مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگاه آموزشی سفالگری با مهارت فنون «قالب گیری از دست ساخته ها» آشنا می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری دوره ی آموزشی سفالگری با عنوان «قالب گیری از دست ساخته ها»  خبر داد.  
آسمند در این باره گفت: این دوره های آموزشی به منظور توانمند سازی و ارتقای دانش علمی و عملی مربیان هنری برگزار می شود که این دوره تا کنون طی دو نشست در طول سال جاری برگزار شده است و قرار است ادامه ی نشست ها به صورت سه ماهه برگزار شود.  
 آسمند استفاده از نیروهای توانمند و خلاق کانون به عنوان مدرس در این دوره ها را بخشی از ارتقا سطحی مربیان استان دانست و افزود: طی دو دوره گذشته سجاد مهرابی و فتانه امینی نیا از مربیان توانمند کانون در زمینه های سفال گری به عنوان مدرس همراه مربیان هنری کانون بوده اند و تجربیات خود را در این زمینه ها در اختیار دیگر مربیان مراکز قرار داده اند.  
بر اساس این خبر: از هنر «قالب گیری از دست ساخته ها» می توان در جهت ساخت قالب گچی ریخته گری، ساخت مدل ها در عمل تراشیدن گچ در راستای بهره مندی اعضا از هنر سفالگری در مراکز می توان استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =