کد خبر: 334845
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
بازدید 103
جلسه هم اندیشی مربیان ادبی

جلسه هم اندیشی و بررسی اجرای روند کارگاه‌های ادبی مراکز با حضور مربیان ادبی کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، چهارشنبه ۲۹ آذر از ساعت ۹ الی ۱۴ جلسه مربیان ادبی استان در مرکز ۴۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به همت واحد ادبی برگزار شد.

این نشست با حضور جمعی از همکاران ادبی در دو بخش برگزار شد. در بخش اول مربیان ادبی ضمن بیان گزارش کاری از مشکلات، موانع و همینطور دستاوردهای کاری‌شان گفتند. در بخش دوم آزاده جعفری کارشناس مسئول واحد ادبی ضمن تقدیر از تلاش همکاران، انتظارات استان از فعالیت‌های ادبی را مرور و درباره برنامه‌های سه ماهه پایان سال با همکاران به گفتگو نشست. در ادامه این نشست ویدا ملکی معاون فرهنگی و فاطمه سوری کارشناس امور اداری، مریم رضایی کارشناس آموزش، نرگس موسوی کارشناس روابط عمومی با حضور در جلسه مربیان پای حرف‌های ایشان نشستند.

ویدا ملکی با اشاره به اهمیت فعالیت ادبی، خاصیت ادبیات را عجین بودن با زندگی آدمی دانسته و مربیان ادبی را به آزاد گذاشتن ذهن خود از قیود دست و پاگیر  و موانع خلاقیت تشویق کرد و گفت: امروز نیازمند نگریستن از نوع دیگر هستیم برخی طبقه‌بندی‌ها و قوانین طی زمان و به ناگزیر اجرا شده است. امروز باید به امکان‌های مختلف برای علاقه‌مندی و جذب اعضا در مراکز فکر کنیم.

در پایان جلسه، همکاران ادبی به نیاز این واحد به هم اندیشی‌های بیشتر و دیدارهای صمیمانه صحه گذاشته و قرار شد جلسات به صورت مستمر و منظم برگزار شود.

گفتنی‌ست در این نشست خانم‌ها طیبه کرمیان، نرجس مقیمی، رضوان رهنمافر، لیلا موسوی، بهناز وفایی و الهام مظفری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =